Door u bekeken:
-
Binnen organisaties wordt steeds vaker gebruik gemaakt van coaching van medewerkers. Ontdek en ontwikkel je kwaliteiten als coach binnen een organisatie door het volgen van deze module. Tijdens deze module komen onderwerpen als de vaardigheden van een coach, coachingsinstrumenten, coachingsproces, conflictcoaching en het STARR-model aan de orde. Na het afronden van deze module heb je kennis en inzicht in de valkuilen bij coaching, weet je om te gaan met weerstanden, kun je effectief coaching toepassen en weet je hoe je een coachingsplan op kunt stellen.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere medewerker van afdeling personeelszaken die zich verder willen gaan ontwikkelen op het gebied van coaching of voor mensen die op korte termijn deze functie willen gaan bekleden. De opleiding is praktijkgericht en daardoor voor een brede doelgroep toegankelijk.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Bedrijfskundig management, Communicatieve vaardigheden, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Projectmanagement, Teambuilding
-
Wil je verschillende beïnvloedingstechnieken leren? Wil je leren conflicthantering toe te passen en leren omgaan met weerstand en emoties? Dan is deze module de juiste keus voor jou. Als communicatie professional dien je over gemiddeld goede vaardigheden als communicator en beïnvloeder te beschikken. Effectieve interventies vragen allereerst een prima inzicht in de eigen kwaliteiten, valkuilen en communicatiestijl. Ook is het onmisbaar om goed de situaties te kunnen inschatten en een bijpassende beïnvloedingsaanpak en communicatiestijlen te kunnen kiezen en uitvoeren. In deze module worden de professionele kennis en vaardigheden op het gebied van communiceren en beïnvloeden verder ontwikkeld. Aan de hand van rollenspelen en praktische oefeningen word je getraind in de verdere ontwikkeling van uw communicatieve vaardigheden. De module is geschikt voor iedereen die inzicht wil hebben in communicatie en beïnvloedingstechnieken.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (communicatie) medewerker, beleidsadviseur, consulent en HR-professional die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden van communicatie en beïnvloeden. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in communicatie en beïnvloeden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
-
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Wil je verschillende beïnvloedingstechnieken leren? Wil je leren conflicthantering toe te passen en leren omgaan met weerstand en emoties? Dan is deze module de juiste keus voor jou. Als communicatie professional dien je over gemiddeld goede vaardigheden als communicator en beïnvloeder te beschikken. Effectieve interventies vragen allereerst een prima inzicht in de eigen kwaliteiten, valkuilen en communicatiestijl. Ook is het onmisbaar om goed de situaties te kunnen inschatten en een bijpassende beïnvloedingsaanpak en communicatiestijlen te kunnen kiezen en uitvoeren. In deze module worden de professionele kennis en vaardigheden op het gebied van communiceren en beïnvloeden verder ontwikkeld. Aan de hand van rollenspelen en praktische oefeningen word je getraind in de verdere ontwikkeling van uw communicatieve vaardigheden. De module is geschikt voor iedereen die inzicht wil hebben in communicatie en beïnvloedingstechnieken.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (communicatie) medewerker, beleidsadviseur, consulent en HR-professional die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden van communicatie en beïnvloeden. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in communicatie en beïnvloeden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
-
Binnen organisaties wordt steeds vaker gebruik gemaakt van coaching van medewerkers. Ontdek en ontwikkel je kwaliteiten als coach binnen een organisatie door het volgen van deze module. Tijdens deze module komen onderwerpen als de vaardigheden van een coach, coachingsinstrumenten, coachingsproces, conflictcoaching en het STARR-model aan de orde. Na het afronden van deze module heb je kennis en inzicht in de valkuilen bij coaching, weet je om te gaan met weerstanden, kun je effectief coaching toepassen en weet je hoe je een coachingsplan op kunt stellen.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere medewerker van afdeling personeelszaken die zich verder willen gaan ontwikkelen op het gebied van coaching of voor mensen die op korte termijn deze functie willen gaan bekleden. De opleiding is praktijkgericht en daardoor voor een brede doelgroep toegankelijk.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Bedrijfskundig management, Communicatieve vaardigheden, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Projectmanagement, Teambuilding
-
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.