Door u bekeken:
-
ICT heeft de afgelopen jaren steeds meer een strategische rol gekregen binnen organisaties. Bedrijfskunde en informatica zijn volledig met elkaar verbonden. Tijdens deze boeiende en veelzijdige module komt het beheer en de exploitatie van informatie als rode draad terug. E-business dringt in steeds meer organisaties door. Je hebt hierbij te maken met de informatie vanuit zowel de klantzijde als ook de leverancierszijde. Deze informatiestromen dienen optimaal op elkaar afgestemd te worden. Deze module biedt je de juiste handvatten om beide informatiestromen op elkaar af te kunnen stemmen vanuit E-business. Na afloop van deze module ben je in staat op een effectieve wijze te sturen op verschillende informatiestromen. Deze module is een succes onder informatiemanager en -medewerker.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is geschikt voor informatiemanagers en -medewerkers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Informatiemanagement, Procesmanagement
-
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
ICT heeft de afgelopen jaren steeds meer een strategische rol gekregen binnen organisaties. Bedrijfskunde en informatica zijn volledig met elkaar verbonden. Tijdens deze boeiende en veelzijdige module komt het beheer en de exploitatie van informatie als rode draad terug. E-business dringt in steeds meer organisaties door. Je hebt hierbij te maken met de informatie vanuit zowel de klantzijde als ook de leverancierszijde. Deze informatiestromen dienen optimaal op elkaar afgestemd te worden. Deze module biedt je de juiste handvatten om beide informatiestromen op elkaar af te kunnen stemmen vanuit E-business. Na afloop van deze module ben je in staat op een effectieve wijze te sturen op verschillende informatiestromen. Deze module is een succes onder informatiemanager en -medewerker.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is geschikt voor informatiemanagers en -medewerkers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Informatiemanagement, Procesmanagement
-
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.