Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Je weet hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties
Je weet welke modellen dienstverlening kunnen meten en kunt hiermee werken
Je hebt inzicht in de interne organisatie aspecten zoals cultuuraspecten, communicatiestructuren en systemen, die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen
Je hebt inzicht in welke veranderstrategieën het best toepasbaar zijn om een organisatie klantgericht te maken
Je hebt inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie
Programma
Visie, missie en strategie
Het bedrijfspand als visitekaartje
Het omliggende terrein en onderhoud
Risicopreventie
Schoonmaakonderhoud
Inrichten van ruimtes
Projectmatig werken
Kwaliteit en klanttevredenheid
Diploma
De module MBO Werken met Klanten biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
MBO Werken met Klanten
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen.
De investering bedraagt € 1.295,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
3 maanden
MBO Werken met Klanten (Blended Learning): Avondopleiding
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Je weet hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties
Je weet welke modellen dienstverlening kunnen meten en kunt hiermee werken
Je hebt inzicht in de interne organisatie aspecten zoals cultuuraspecten, communicatiestructuren en systemen, die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen
Je hebt inzicht in welke veranderstrategieën het best toepasbaar zijn om een organisatie klantgericht te maken
Je hebt inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie
Programma
Visie, missie en strategie
Het bedrijfspand als visitekaartje
Het omliggende terrein en onderhoud
Risicopreventie
Schoonmaakonderhoud
Inrichten van ruimtes
Projectmatig werken
Kwaliteit en klanttevredenheid
Diploma
De module MBO Werken met Klanten biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
MBO Werken met Klanten
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen.
De investering bedraagt € 1.295,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier communicatieve vaardigheden toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die communicatieve vaardigheden willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de workshop doorloopt u stap voor stap de basiselementen van communicatieve vaardigheden. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie.
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier communicatieve vaardigheden toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die communicatieve vaardigheden willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de workshop doorloopt u stap voor stap de basiselementen van communicatieve vaardigheden. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie.
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module
Korting
1e
volledige prijs
2e
5% korting
3e
10% korting
4e
15% korting
5e
20% korting
6e
25% korting
7e
25% korting
8e
25% korting
9e
25% korting
10e
25% korting
Voorwaarden
Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.