Go2Lean opleidingen

Training Klantgericht Telefoneren (groep)

€ 1.395,00
Wilt u een dag- of avondopleiding?

Specificaties

Wil jij je telefonische verkoopvaardigheden verbeteren? Wil je indruk kunnen maken op de klanten tijdens het telefonisch klantgesprek? Als je wilt leren hoe je effectief klantgericht kunt telefoneren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel medewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training ben je in staat om op een doeltreffende manier te kunnen telefoneren.

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van klantgericht telefoneren willen halen.

Vooropleiding 

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze training vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal 

Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.

Duur

Go2Lean verzorgt deze 2-daagse training zowel in avond- als in dagopleiding. De avondopleiding is van 19.00 tot 22.00 uur en omvat 4 lessen. De dagopleiding is van 10.00 tot 16.00 uur en omvat 2 lessen.

Kies de locatie waar u wilt studeren om het lesprogramma te bekijken. Het overzicht toont alleen de dagopleidingen. Alkmaar Amsterdam Arnhem Breda Den Haag Eindhoven Enschede Groningen Leeuwarden Maastricht Rotterdam Utrecht Venlo Zwolle België

 

 

Resultaat

  • Je krijgt inzicht in de voorbereiding van een telefoongesprek
  • Je bent in staat om een belscript op te stellen
  • Je leert hoe je klantgerichte argumentatie kunt toepassen
  • Je bent in staat om te gaan met tegenwerpingen
  • Je hebt inzicht in afsluittechnieken
  • Je bent in staat om te onderhandelen via de telefoon

Programma

  • Voorbereiding van het telefoongesprek
  • Uitvoeren van het telefoongesprek
  • Doeltreffend presenteren
  • Telefoonetiquette
  • Telefonisch onderhandelen
  • Samenvatten en afsluiten telefoongesprek

Certificaat

De training Klantgericht telefoneren biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • Klantgericht telefoneren

Als je effectief hebt deelgenomen aan deze training, ontvang je het officiële Go2Lean: Klantgericht telefoneren - certificaat.

Investering

De investering bedraagt € 1.395,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze training.

BTW

Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

2 dagen

Meest gekozen opleidingen:

Stapelkorting!

puzzel kleur hand 250Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.

De korting wordt als volgt berekend:

Module Korting
1e volledige prijs
2e 5% korting
3e 10% korting
4e 15% korting
5e 20% korting
6e 25% korting
7e

25% korting

8e 25% korting
9e  25% korting
10e 25% korting

 Voorwaarden

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.