Door u bekeken:
-
In zorginstellingen, ziekenhuizen en in de thuiszorg krijgen verpleegkundigen en zorgverleners te maken met uiteenlopende vormen van communicatie. Zo wordt er van hen verwacht dat zij de intake verzorgen bij een opname en zijn zij de centrale contactpersoon van een zorgvrager. Hoe breng je slecht nieuws over? Hoe kun je iemand het beste steunen? Wat doe je als een zorgvrager niet meewerkt? Hoe maak je goede voortgangsrapportages? Deze inspirerende en brede opleiding geeft antwoord op de hiervoor gestelde vragen en is geschikt voor iedere zorgverlener en zorgmanager die direct en indirect met communicatie te maken heeft. De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen de zorg en zorgmanagers hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerkers in de zorg en adgdelingsmanagers die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de zorg.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de workshop doorloopt u stap voor stap de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
Meest gekozen opleidingen:
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de workshop doorloopt u stap voor stap de basiselementen voor het opstellen van een jaarplan voor facilitaire dienstverlening. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de workshop gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
-
In zorginstellingen, ziekenhuizen en in de thuiszorg krijgen verpleegkundigen en zorgverleners te maken met uiteenlopende vormen van communicatie. Zo wordt er van hen verwacht dat zij de intake verzorgen bij een opname en zijn zij de centrale contactpersoon van een zorgvrager. Hoe breng je slecht nieuws over? Hoe kun je iemand het beste steunen? Wat doe je als een zorgvrager niet meewerkt? Hoe maak je goede voortgangsrapportages? Deze inspirerende en brede opleiding geeft antwoord op de hiervoor gestelde vragen en is geschikt voor iedere zorgverlener en zorgmanager die direct en indirect met communicatie te maken heeft. De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen de zorg en zorgmanagers hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerkers in de zorg en adgdelingsmanagers die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de zorg.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.