Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Investering
De investering bedraagt € 1.995,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
3 maanden
MBO Werken met Klanten en Leveranciers (groep): Avondopleiding
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Investering
De investering bedraagt € 1.995,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
Ben je op zoek naar verdieping van het vakgebied Bedrijfsadministratie? Bedrijfsadministratie vervult een centrale rol binnen organisaties. Binnen dit vakgebied gaat het niet alleen om het boekhouden, maar ook om kostprijsberekening, ondernemingsrecht en commerciële berekeningen. Tijdens deze module komen alle aspecten van bedrijfsadministratie terug. Na afloop van deze module ben je in staat om op effectieve wijze invulling te geven aan een functie binnen Bedrijfsadministratie.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere medewerker van Bedrijfsadministratie die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Ben je op zoek naar verdieping van het vakgebied Bedrijfsadministratie? Bedrijfsadministratie vervult een centrale rol binnen organisaties. Binnen dit vakgebied gaat het niet alleen om het boekhouden, maar ook om kostprijsberekening, ondernemingsrecht en commerciële berekeningen. Tijdens deze module komen alle aspecten van bedrijfsadministratie terug. Na afloop van deze module ben je in staat om op effectieve wijze invulling te geven aan een functie binnen Bedrijfsadministratie.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere medewerker van Bedrijfsadministratie die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm gaat het om een combinatie van klassikaal studeren en leren op afstand. Tijdens het leren op afstand krijgt de cursist begeleiding van een studiecoach op afstand. Door de combinatie is het een efficiënte manier van leren én heeft de cursist meer flexibiliteit.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module
Korting
1e
volledige prijs
2e
5% korting
3e
10% korting
4e
15% korting
5e
20% korting
6e
25% korting
7e
25% korting
8e
25% korting
9e
25% korting
10e
25% korting
Voorwaarden
Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.