Specificaties
Klantgerichtheid is van groot belang voor organisaties. Maar hoe klantgericht is een organisatie nu echt? Vaktermen als klantgericht werken, omgaan met klantinformatie, de basis van werken met klanten, effectieve communicatie en afhandelen met klachten komen aan bod tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en weet je wat het belang hiervan is voor organisaties, heb je inzicht in verander strategieën en inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze module is ontwikkeld voor elke medewerker die veel in contact is met klanten en leveranciers. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. |
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module MHBO Werken met Klanten en Leveranciers biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. Als je jouw Verbeterplan Praktijk-Case© met een positief resultaat afsluit, ontvangt je het officiële certificaat behorende bij deze module. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 1.995,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
3 maanden |
Specificaties
Klantgerichtheid is van groot belang voor organisaties. Maar hoe klantgericht is een organisatie nu echt? Vaktermen als klantgericht werken, omgaan met klantinformatie, de basis van werken met klanten, effectieve communicatie en afhandelen met klachten komen aan bod tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en weet je wat het belang hiervan is voor organisaties, heb je inzicht in verander strategieën en inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze module is ontwikkeld voor elke medewerker die veel in contact is met klanten en leveranciers. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. |
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module MHBO Werken met Klanten en Leveranciers biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. Als je jouw Verbeterplan Praktijk-Case© met een positief resultaat afsluit, ontvangt je het officiële certificaat behorende bij deze module. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 1.995,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
3 maanden |
Meest gekozen opleidingen:
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.