Go2Lean opleidingen

MBO Werken met Klanten en Leveranciers (privé-les)

€ 2.495,00

Specificaties

Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

Bij deze studievorm kan de cursist op elk gewenst moment starten, op een plaats naar keuze. Je kunt tot een week voor het gewenste startmoment inschrijven. De cursist zorgt zelf voor een locatie. Samen met de docent stem je af wanneer de lessen plaatsvinden. De docent is tijdens de studie (ook buiten de lessen om) beschikbaar voor studievragen. Door de individuele studiewijze is de cursist verzekerd van optimale studiebegeleiding.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 5 tot 8 uur studievoorbereiding nodig.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

Investering

De investering bedraagt € 2.495,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.

BTW

Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

3 maanden. Deze module bestaat uit 4 dagdelen privé-les. Je plant samen met de docent deze dagdelen in.
MBO
Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Ondernemerschap, Personeelsmanagement

Meest gekozen opleidingen:

Stapelkorting!

puzzel kleur hand 250Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.

De korting wordt als volgt berekend:

Module Korting
1e volledige prijs
2e 5% korting
3e 10% korting
4e 15% korting
5e 20% korting
6e 25% korting
7e

25% korting

8e 25% korting
9e  25% korting
10e 25% korting

 Voorwaarden

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.