Go2Lean opleidingen

Training Conflicthantering (privé-les)

€ 1.595,00
Wilt u een dag- of avondopleiding?

Specificaties

Tegenstrijdige belangen binnen organisaties kunnen leiden tot conflicten. Om de werksfeer goed te houden is het van belang dat u op de juiste manier omgaat met conflicten. Tijdens deze training gaan we dieper in op conflicthantering en welke kennis en vaardigheden daarvoor nodig zijn. Tijdens deze training ga je actief aan de slag met de kennis en vaardigheden. Het is een inspirerende, confronterende maar vooral ook een praktijkgerichte training. Veel medewerkers, teamleiders en managers hebben deze training reeds gevolgd. Na afloop van deze training ben je in staat om effectief om te gaan met conflicten.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze training is ontwikkeld voor iedereen die effectiever willen omgaan met conflicten met als doel het behouden van de goede werksfeer.

Vooropleiding 

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze training vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal 

Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.

Duur

Go2Lean verzorgt deze 2-daagse training zowel in avond- als in dagopleiding. De avondopleiding is van 19.00 tot 22.00 uur en omvat 4 lessen. De dagopleiding is van 10.00 tot 16.00 uur en omvat 2 lessen.

U hebt gekozen voor individuele studievorm. U kunt beginnen met de studie zodra u zicht heb ingeschreven en hebt betaald.

 

 

Resultaat

  • Je krijgt inzicht in je eigen rol in conflicten
  • Je bent in staat om probleemoplossende methoden toe te passen
  • Je leert gesprekstechnieken tijdens een conflict
  • Je bent in staat om met emoties om te gaan
  • Je kunt feiten en emoties scheiden
  • Je bent in staat om te bemiddelen in conflicten 

Programma

  • Uitvoeren zelfanalyse
  • Emotionele signalen
  • Gesprekstechnieken tijdens conflicten
  • Bemiddelen tijdens conflicten
  • Probleemoplossende methoden
  • Assertief communiceren 

Certificaat

De training Conficthantering biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • Conflicthantering 

Als je effectief gevt deelgenomen aan deze training, ontvang je het officiële Go2Lean
Conflicthantering - certificaat.

Investering

De investering bedraagt € 1.595,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze training.

BTW

Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

2 dagen

Door u bekeken:

MBO Werken met Klanten (groep) € 1.995,00

Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je  welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen.  Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. 

3 maanden
MBO
Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Meer info >
Workshop Vaststellen Kerncompetenties en Kernwaarden (privé-les) € 795,00

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van het vaststellen van de kerncompetenties en de kernwaarden toe te passen.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van vaststellen kerncompetenties en kernwaarden willen beheersen.

Vooropleiding 

Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.

Individuele coaching

Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.

Studiewijze

Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van marketing. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal

Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt. 

1 dag
Workshops
Meer info >

Meest gekozen opleidingen:

MBO Werken met Klanten (groep) € 1.995,00

Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je  welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen.  Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.

Studievoorbereiding

Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. 

3 maanden
MBO
Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Meer info >
Workshop Vaststellen Kerncompetenties en Kernwaarden (privé-les) € 795,00

Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van het vaststellen van de kerncompetenties en de kernwaarden toe te passen.

Doelgroep

Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van vaststellen kerncompetenties en kernwaarden willen beheersen.

Vooropleiding 

Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.

Individuele coaching

Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.

Studiewijze

Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van marketing. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.

Studievoorbereiding

Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.

Studiemateriaal

Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt. 

1 dag
Workshops
Meer info >

Stapelkorting!

puzzel kleur hand 250Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.

De korting wordt als volgt berekend:

Module Korting
1e volledige prijs
2e 5% korting
3e 10% korting
4e 15% korting
5e 20% korting
6e 25% korting
7e

25% korting

8e 25% korting
9e  25% korting
10e 25% korting

 Voorwaarden

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.