Door u bekeken:
-
Ben je werkzaam als medewerker van de binnendienst? Wil je proactief en klantgericht kunnen handelen? Als je wilt leren hoe je met de klanten op een effectieve manier kunt communiceren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende en vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel binnendienstmedewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doelgerichte manier te communiceren met de klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van medewerker commerciële binnendienst willen halen.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 2 dagen
- Trainingen
Meest gekozen opleidingen:
-
Ben je werkzaam als medewerker van de binnendienst? Wil je proactief en klantgericht kunnen handelen? Als je wilt leren hoe je met de klanten op een effectieve manier kunt communiceren, dan sluit deze praktische training hier goed op aan. Het is een boeiende en vooral ook een praktijkgerichte training. Veel commercieel binnendienstmedewerkers en servicedeskmedewerkers hebben deze training al gevolgd. Na afloop van deze training bent u in staat om op een doelgerichte manier te communiceren met de klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze training is ontwikkeld voor iedereen die meer rendement uit de rol van medewerker commerciële binnendienst willen halen.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 2 dagen
- Trainingen
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.