Door u bekeken:
-
In zorginstellingen, ziekenhuizen en in de thuiszorg krijgen verpleegkundigen en zorgverleners te maken met uiteenlopende vormen van communicatie. Zo wordt er van hen verwacht dat zij de intake verzorgen bij een opname en zijn zij de centrale contactpersoon van een zorgvrager. Hoe breng je slecht nieuws over? Hoe kun je iemand het beste steunen? Wat doe je als een zorgvrager niet meewerkt? Hoe maak je goede voortgangsrapportages? Deze inspirerende en brede opleiding geeft antwoord op de hiervoor gestelde vragen en is geschikt voor iedere zorgverlener en zorgmanager die direct en indirect met communicatie te maken heeft. De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen de zorg en zorgmanagers hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerkers in de zorg en adgdelingsmanagers die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de zorg.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
Meest gekozen opleidingen:
-
In zorginstellingen, ziekenhuizen en in de thuiszorg krijgen verpleegkundigen en zorgverleners te maken met uiteenlopende vormen van communicatie. Zo wordt er van hen verwacht dat zij de intake verzorgen bij een opname en zijn zij de centrale contactpersoon van een zorgvrager. Hoe breng je slecht nieuws over? Hoe kun je iemand het beste steunen? Wat doe je als een zorgvrager niet meewerkt? Hoe maak je goede voortgangsrapportages? Deze inspirerende en brede opleiding geeft antwoord op de hiervoor gestelde vragen en is geschikt voor iedere zorgverlener en zorgmanager die direct en indirect met communicatie te maken heeft. De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen de zorg en zorgmanagers hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor medewerkers in de zorg en adgdelingsmanagers die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de zorg.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.