Door u bekeken:
-
Hulp- en dienstverlening gaat uit van een professioneel contact tussen hulpvrager en hulp- of dienstverlener. Professionele hulp- en dienstverlening is gericht op het doel dat zij in samenwerking nastreven: het probleem van de hulpvrager oplossen of beter beheersbaar maken. Om dit doel te bereiken, weet de hulpverlener een vertrouwensband met de hulpvrager op te bouwen en gaat hij methodisch te werk. Deze inspirerende en brede module is met name geschikt voor maatschappelijk werkers/dienstverleners (mwd’ers), sociaalpedagogisch hulpverleners (sph’ers) en sociaaljuridisch dienstverleners (sjd’ers). De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers in de hulp- en dienstverlening hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor maatschappelijk werkers/dienstverleners (mwd’ers), sociaalpedagogisch hulpverleners (sph’ers) en sociaaljuridisch dienstverleners (sjd’ers) die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De module is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de hulp en dienstverlening.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
-
In de module Marketing van Diensten wordt de marketingmix voor diensten zeer toegankelijk uiteengezet. Elke studieles vormt een stap in het marketingproces van diensten, geïllustreerd door praktische voorbeelden en praktijkcases. Deze praktijkgerichte module is van toepassing op alle ondernemingen die een dienst aanbieden. Marketing van diensten is met name geschikt voor managers en medewerkers binnen het vakgebied van commerciële economie, international business en small business gericht op diensten. De module is niet alleen geschikt voor marketingplanners, maar ook voor medewerkers en managers die direct en indirect te maken hebben met marketing van diensten. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketingplanners, marketeers en managers hebben deze opleiding reeds gevolgd.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere marketingmedewerker en -manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van dienstenmarketing. De module is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het beter kunnen sturen op de marketing van diensten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Hulp- en dienstverlening gaat uit van een professioneel contact tussen hulpvrager en hulp- of dienstverlener. Professionele hulp- en dienstverlening is gericht op het doel dat zij in samenwerking nastreven: het probleem van de hulpvrager oplossen of beter beheersbaar maken. Om dit doel te bereiken, weet de hulpverlener een vertrouwensband met de hulpvrager op te bouwen en gaat hij methodisch te werk. Deze inspirerende en brede module is met name geschikt voor maatschappelijk werkers/dienstverleners (mwd’ers), sociaalpedagogisch hulpverleners (sph’ers) en sociaaljuridisch dienstverleners (sjd’ers). De module staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers in de hulp- en dienstverlening hebben deze module reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor maatschappelijk werkers/dienstverleners (mwd’ers), sociaalpedagogisch hulpverleners (sph’ers) en sociaaljuridisch dienstverleners (sjd’ers) die op zoek zijn naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van communicatie. De module is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in de communicatie binnen de hulp en dienstverlening.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit
-
In de module Marketing van Diensten wordt de marketingmix voor diensten zeer toegankelijk uiteengezet. Elke studieles vormt een stap in het marketingproces van diensten, geïllustreerd door praktische voorbeelden en praktijkcases. Deze praktijkgerichte module is van toepassing op alle ondernemingen die een dienst aanbieden. Marketing van diensten is met name geschikt voor managers en medewerkers binnen het vakgebied van commerciële economie, international business en small business gericht op diensten. De module is niet alleen geschikt voor marketingplanners, maar ook voor medewerkers en managers die direct en indirect te maken hebben met marketing van diensten. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© brengt u het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketingplanners, marketeers en managers hebben deze opleiding reeds gevolgd.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere marketingmedewerker en -manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van dienstenmarketing. De module is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het beter kunnen sturen op de marketing van diensten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.