Door u bekeken:
-
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
-
Het inzicht krijgen in communicatieve vaardigheden, het effectief feedback kunnen geven en het werken met communicatiedomeinen zijn resultaten die je behaalt door het volgen van deze module. Medewerkers dienen over specifieke communicatieve vaardigheden te beschikken om op een professionele manier te communiceren. Tijdens deze module komen aspecten als gesprekstechnieken, vergadertechnieken, effectief telefoneren en mailen en de valkuilen van communicatie aan de orde. Deze module vormt een optimale brug van MBO naar HBO. Bij een vervolgstudie heeft een MHBO module een prima basis. De module is een succes onder medewerkers en managers die hun communicatieve vaardigheden willen ontwikkelen en verbeteren.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor medewerkers en managers die hun communicatieve vaardigheden willen ontwikkelen en verbeteren.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Meest gekozen opleidingen:
-
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
-
Het inzicht krijgen in communicatieve vaardigheden, het effectief feedback kunnen geven en het werken met communicatiedomeinen zijn resultaten die je behaalt door het volgen van deze module. Medewerkers dienen over specifieke communicatieve vaardigheden te beschikken om op een professionele manier te communiceren. Tijdens deze module komen aspecten als gesprekstechnieken, vergadertechnieken, effectief telefoneren en mailen en de valkuilen van communicatie aan de orde. Deze module vormt een optimale brug van MBO naar HBO. Bij een vervolgstudie heeft een MHBO module een prima basis. De module is een succes onder medewerkers en managers die hun communicatieve vaardigheden willen ontwikkelen en verbeteren.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor medewerkers en managers die hun communicatieve vaardigheden willen ontwikkelen en verbeteren.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.