Door u bekeken:
-
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Klantgerichtheid is van belang voor elke organisatie. Veel managers en organisaties geven aan dat zij klantgerichtheid belangrijk vinden. Wat wordt er verstaan onder klantgerichtheid? Ook hebben sommige medewerkers twijfels over hoe klantgericht de organisatie nu echt is. Aspecten als omgaan met klantinformatie, afhandelen van klachten, leveranciersbeoordeling, effectieve communicatie en sturen op kwaliteit komen tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties. Ook weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en kun je hier mee werken. Daarbij krijg je inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor werknemers en leidinggevenden die veel in contact zijn met klanten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Extra
Bij deze studievorm krijgen cursisten extra individuele coaching van een studiecoach. Naast de studiebijeenkomsten komt een coach tweemaal per module of per basisopleiding bij de cursist langs voor coaching van de cursist. Bij deze manier van studeren helpt de coach de studie toe te passen op de eigen situatie van de cursist.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Personeelsmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.