Specificaties
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
|
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module HBO Consumentengedrag biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 2.495,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
3 maanden |
Specificaties
In deze module wordt er aandacht besteed aan de nieuwste ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en sociale media, maar ook onderwerpen als big data, neuromarketing, onbewust gedrag en Customer Journey Mapping komen aan de orde. Maatschappelijke ontwikkelingen en trends plus het toekomstig consumentengedrag zijn volledig opgenomen in deze opleiding met praktijkvoorbeelden en praktijkcases. Er wordt een inventarisatie geboden van allerlei ontwikkelingen die zich gelijktijdig manifesteren en waarvan de combinatie oneindig veel nieuwe marketingmogelijkheden inhoudt. Deze praktijkgerichte module is met name geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers die zich dagelijks bezighouden met inspelen op consumentengedrag. De module is niet alleen geschikt voor marketing- en communicatiemedewerkers, maar ook voor managers die direct en indirect te maken hebben met consumentengedrag. Het geleerde breng je direct in de praktijk, door middel van het opstellen van een verbeterplan. eel marketing- & communicatiemedewerkers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol gevolgd. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze opleiding is ontwikkeld voor iedere marketing- en communicatiemedewerker en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het optimaliseren en kunnen sturen op consumentengedrag. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
|
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module HBO Consumentengedrag biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 2.495,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
3 maanden |
Meest gekozen opleidingen:
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.