Door u bekeken:
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiskennis van verkoopvaardigheden toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiskennis van verkoopvaardigheden willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van marketing. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van organiseren van evenementen toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van organiseren van evenementen willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van het organiseren van evenementen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
-
Consumenten worden graag verleid met reclame om daarna over te gaan tot aankoop. Voor de levensmiddelenbrache is marketing van groot belang. De herkenbaarheid van een product in het schap van een supermarkt wordt versterkt door marketing. Deze boeiende opleiding geeft een kijkje in de keuken om te komen tot een optimale strategie voor levensmiddelenmarketing. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketingmedewerkers, foodadviseurs en marketingmanagers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van levensmiddelenmarketing. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het verbeteren van de levensmiddelenmarketing.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiskennis van verkoopvaardigheden toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiskennis van verkoopvaardigheden willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Individuele coaching
Go2Lean biedt deze unieke workshop aan met individuele coaching. Naast het volgen van de workshop, heeft u daarnaast ook éénmaal een telefonisch coachingsmoment met uw eigen coach.Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van marketing. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
-
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van organiseren van evenementen toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van organiseren van evenementen willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van het organiseren van evenementen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 1 dag
- Workshops
-
Consumenten worden graag verleid met reclame om daarna over te gaan tot aankoop. Voor de levensmiddelenbrache is marketing van groot belang. De herkenbaarheid van een product in het schap van een supermarkt wordt versterkt door marketing. Deze boeiende opleiding geeft een kijkje in de keuken om te komen tot een optimale strategie voor levensmiddelenmarketing. De opleiding staat grotendeels in het teken van de praktijk. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel marketingmedewerkers, foodadviseurs en marketingmanagers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van levensmiddelenmarketing. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in het verbeteren van de levensmiddelenmarketing.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- HBO
- Marketingmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.