Specificaties
Voor veel partijen is het consumentengedrag belangrijk, bijvoorbeeld voor marketeers. Zij willen dat gedrag in hun voordeel beïnvloeden. Deze opleiding geeft hun daartoe de belangrijkste middelen in de vorm van begrippen en relaties tussen begrippen die het gedrag van de consument verklaren. Met dat inzicht kunnen nieuwe producten worden ontwikkeld of kan een reclamebudget worden besteed om consumentengedrag te beïnvloeden. Ook non-profitorganisaties zoals hulporganisaties, welzijnsinstellingen, musea, milieuorganisaties en belangenverenigingen willen voor hun klanten goede producten en diensten tegen de beste prijs, met uitstekende garantie et cetera. Deze opleiding staat geheel in het teken van van het toepassen van de theorie over consumentengedrag in de praktijk binnen organisaties. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel (marketing)medewerkers, ondernemers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker, ondernemer en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in keuzes die consumenten maken bij de aankoop van goederen of diensten. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. |
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module MHBO Consumentengedrag biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. Als je jouw Verbeterplan Praktijk-Case© met een positief resultaat afsluit, ontvangt je het officiële certificaat behorende bij deze opleiding. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 2.495,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
1 dag |
Specificaties
Voor veel partijen is het consumentengedrag belangrijk, bijvoorbeeld voor marketeers. Zij willen dat gedrag in hun voordeel beïnvloeden. Deze opleiding geeft hun daartoe de belangrijkste middelen in de vorm van begrippen en relaties tussen begrippen die het gedrag van de consument verklaren. Met dat inzicht kunnen nieuwe producten worden ontwikkeld of kan een reclamebudget worden besteed om consumentengedrag te beïnvloeden. Ook non-profitorganisaties zoals hulporganisaties, welzijnsinstellingen, musea, milieuorganisaties en belangenverenigingen willen voor hun klanten goede producten en diensten tegen de beste prijs, met uitstekende garantie et cetera. Deze opleiding staat geheel in het teken van van het toepassen van de theorie over consumentengedrag in de praktijk binnen organisaties. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel (marketing)medewerkers, ondernemers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond. Waarom Go2Lean?
DoelgroepDeze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker, ondernemer en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in keuzes die consumenten maken bij de aankoop van goederen of diensten. VooropleidingBij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding. StudiewijzeDe praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht. StudievoorbereidingIedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig. StudiemateriaalVoor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal. |
|
Resultaat
Programma
DiplomaDe module MHBO Consumentengedrag biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen. Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen. Als je jouw Verbeterplan Praktijk-Case© met een positief resultaat afsluit, ontvangt je het officiële certificaat behorende bij deze opleiding. |
|
InvesteringDe investering bedraagt € 2.495,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding. BTWAl onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen. |
|
1 dag |
Meest gekozen opleidingen:
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.