Go2Lean opleidingen

MHBO Werken met Klanten en Leveranciers (op afstand)

€ 799,00
Wilt u een dag- of avondopleiding?

Specificaties

Klantgerichtheid is van groot belang voor organisaties. Maar hoe klantgericht is een organisatie nu echt? Vaktermen als klantgericht werken, omgaan met klantinformatie, de basis van werken met klanten, effectieve communicatie en afhandelen met klachten komen aan bod tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en weet je wat het belang hiervan is voor organisaties, heb je inzicht in verander strategieën en inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.

Waarom Go2Lean?

  • Gewaardeerde studie door werkgevers
  • 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
  • Persoonlijke begeleiding
  • Goede combinatie tussen theorie en praktijk
  • Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
  • CRSVG-gecertificeerd
  • Unieke 5-L leermethodiek

Doelgroep

Deze module is ontwikkeld voor elke medewerker die veel in contact is met klanten en leveranciers.

Vooropleiding

Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.

Studiewijze

Bij deze studievorm kan je studeren waar en wanneer je wilt, op eigen tempo. Het gaat hierbij om studeren op afstand. De studiecoach begeleidt de cursist tijdens de gehele studie op afstand en is beschikbaar voor studievragen tijdens de opleiding. Je kunt zelf bepalen wanneer je wilt starten, na het voldoen van de factuur.

Studietijd

Je studeert in eigen tempo op de momenten die je zelf kunt bepalen. De StudieCoach begeleidt je bij de gehele studie. De module dient wel binnen 6 maanden volledig afgerond te zijn, zodat je de verbanden tussen de verschillende onderwerpen blijft zien.

Studiemateriaal

Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.

U hebt gekozen voor leren op afstand. U kunt beginnen met de studie zodra u zicht heb ingeschreven en hebt betaald.

 

 

 

Resultaat

  • Je weet hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties
  • Je weet welke modellen dienstverlening kunnen meten en je kunt hiermee werken
  • Je hebt inzicht in de interne organisatie aspecten die van belang zijn om tot een klantgerichte organisatie te komen
  • Je hebt inzicht in welke veranderstrategieën het best toepasbaar zijn om een organisatie klantgericht te maken
  • Je hebt inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie

Programma

  • De basis van werken met klanten
  • Klantgericht werken
  • Omgaan met klantinformatie
  • Afhandelen van klachten
  • Leveranciersbeoordeling
  • Effectieve communicatie
  • Technologische ontwikkelingen
  • Sturen op kwaliteit

Diploma

De module MHBO Werken met Klanten en Leveranciers biedt je de mogelijkheid om het certificaat te behalen:

  • MHBO Werken met Klanten en Leveranciers

Wanneer je je eigen opleiding samenstelt met meerdere modules, dan kun je voor deze modules een diploma behalen.

Je schrijft tijdens de opleiding een Verbeterplan Praktijk-Case©. Dit verbeterplan is gericht op de eigen organisatie. Met het schrijven van dit verbeterplan toon je aan dat je de aspecten van de studie op de juiste manier begrepen hebt en in de praktijk kunt toepassen.

Als je jouw Verbeterplan Praktijk-Case© met een positief resultaat afsluit, ontvangt je het officiële certificaat behorende bij deze module.

Investering

De investering bedraagt € 799,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan.
Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief.
Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.

Fiscaal voordeel

Scholing wordt gestimuleerd door de overheid. Zo komen werkgevers in aanmerking voor belastingvermindering als tegemoetkoming voor de studiekosten. Door goed gebruik te maken van deze fiscale voordelen kost een opleiding voor de werkgever aanzienlijk minder. 

BTW

Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. 

Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

3 maanden. De opleiding bestaat uit 8 studielessen. Per les werkt je diverse praktijkopdrachten uit tot een compleet opdrachtenportfolio.

Stapelkorting!

puzzel kleur hand 250Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.

De korting wordt als volgt berekend:

Module Korting
1e volledige prijs
2e 5% korting
3e 10% korting
4e 15% korting
5e 20% korting
6e 25% korting
7e

25% korting

8e 25% korting
9e  25% korting
10e 25% korting

 Voorwaarden

  • Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
  • De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
  • De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.