Door u bekeken:
-
Nudging geeft mensen een duwtje in de goede richting, door gewenst gedrag aantrekkelijk te maken. Het is een bepaalde methode om gewenst gedrag te bevorderen. Het is gericht op persoonlijk en algemeen belang, zoals gezond of veilig gedrag. Hoe pak je dat eigenlijk aan? Hoe bepaal je een effectieve nudge? Op welke wijze zet je nudging in? Gedurende deze training krijgt u antwoord op dergelijke vragen.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor leidinggevenden en managers en communicatiemedewerkers die willen weten hoe je nudging in kunt zetten en uit kunt voeren. Ook is de training bedoeld voor iedereen die meer over nudging wil weten en hoe je dit op juiste wijze in kunt zetten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 2 dagen
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Personeelsmanagement, Trainingen
-
Voor veel partijen is het consumentengedrag belangrijk, bijvoorbeeld voor marketeers. Zij willen dat gedrag in hun voordeel beïnvloeden. Deze opleiding geeft hun daartoe de belangrijkste middelen in de vorm van begrippen en relaties tussen begrippen die het gedrag van de consument verklaren. Met dat inzicht kunnen nieuwe producten worden ontwikkeld of kan een reclamebudget worden besteed om consumentengedrag te beïnvloeden. Ook non-profitorganisaties zoals hulporganisaties, welzijnsinstellingen, musea, milieuorganisaties en belangenverenigingen willen voor hun klanten goede producten en diensten tegen de beste prijs, met uitstekende garantie et cetera. Deze opleiding staat geheel in het teken van van het toepassen van de theorie over consumentengedrag in de praktijk binnen organisaties. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel (marketing)medewerkers, ondernemers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker, ondernemer en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in keuzes die consumenten maken bij de aankoop van goederen of diensten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Marketingmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Nudging geeft mensen een duwtje in de goede richting, door gewenst gedrag aantrekkelijk te maken. Het is een bepaalde methode om gewenst gedrag te bevorderen. Het is gericht op persoonlijk en algemeen belang, zoals gezond of veilig gedrag. Hoe pak je dat eigenlijk aan? Hoe bepaal je een effectieve nudge? Op welke wijze zet je nudging in? Gedurende deze training krijgt u antwoord op dergelijke vragen.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze training is bedoeld voor leidinggevenden en managers en communicatiemedewerkers die willen weten hoe je nudging in kunt zetten en uit kunt voeren. Ook is de training bedoeld voor iedereen die meer over nudging wil weten en hoe je dit op juiste wijze in kunt zetten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de training staat het leren door doen centraal. Je werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de training gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze training vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
- 2 dagen
- Algemeen management, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Personeelsmanagement, Trainingen
-
Voor veel partijen is het consumentengedrag belangrijk, bijvoorbeeld voor marketeers. Zij willen dat gedrag in hun voordeel beïnvloeden. Deze opleiding geeft hun daartoe de belangrijkste middelen in de vorm van begrippen en relaties tussen begrippen die het gedrag van de consument verklaren. Met dat inzicht kunnen nieuwe producten worden ontwikkeld of kan een reclamebudget worden besteed om consumentengedrag te beïnvloeden. Ook non-profitorganisaties zoals hulporganisaties, welzijnsinstellingen, musea, milieuorganisaties en belangenverenigingen willen voor hun klanten goede producten en diensten tegen de beste prijs, met uitstekende garantie et cetera. Deze opleiding staat geheel in het teken van van het toepassen van de theorie over consumentengedrag in de praktijk binnen organisaties. Door het opstellen van een Verbeterplan Praktijk-Case© breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel (marketing)medewerkers, ondernemers en managers hebben deze opleiding reeds succesvol afgerond.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere (marketing)medewerker, ondernemer en manager die op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van consumentengedrag. De opleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in keuzes die consumenten maken bij de aankoop van goederen of diensten.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Marketingmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.