Door u bekeken:
-
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
-
Algemeen
Ben je op zoek naar een lagere werkdruk en een goede balans op het werk? Dan is deze opleiding de juiste keus voor jou. Tijdens deze opleiding krijg je inzicht in je eigen tijdsbesteding en leer je de juiste prioriteiten stellen, omgaan met werkdruk en krijg je inzicht in tijdverspillers. Onderwerpen als het plannen van eigen werkzaamheden, werken met doelstellingen, doelgericht vergaderen en projectmatig werken komen tijdens deze module aan bod.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere medewerker, manager of directeur met het gevoel van werkdruk of voor mensen die geen grip hebben op hun eigen dagelijkse werkzaamheden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm kan de cursist op elk gewenst moment starten, op een plaats naar keuze. Je kunt tot een week voor het gewenste startmoment inschrijven. De cursist zorgt zelf voor een locatie. Samen met de docent stem je af wanneer de lessen plaatsvinden. De docent is tijdens de studie (ook buiten de lessen om) beschikbaar voor studievragen. Door de individuele studiewijze is de cursist verzekerd van optimale studiebegeleiding.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 5 tot 8 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 5 maanden
- MBO, MHBO, HBO
- Algemeen management, Efficiënter werken programma, Kwaliteitsmanagement, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Meest gekozen opleidingen:
-
Klantgerichtheid is een belangrijk aspect binnen organisaties. Maar wat is klantgerichtheid? En hoe klantgericht is de organisatie werkelijk? Deze module biedt de juiste theorie en praktijk om inzicht te verkrijgen in de rol van het management en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Tijdens deze module komen aspecten als omgaan met klantinformatie, klantgericht werken, effectieve communicatie en afhandelen van klachten aan de orde. Door het volgen van deze module weet je welke modellen dienstverlening kunnen meten en weet je hiermee te werken. Ook weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en wat het belang hiervan is voor organisaties.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor iedere leidinggevende en voor iedereen die veel met klanten in aanraking komt en zich wil ontwikkelen in het werken met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MBO
- Algemeen management, Communicatieve vaardigheden, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
-
Algemeen
Ben je op zoek naar een lagere werkdruk en een goede balans op het werk? Dan is deze opleiding de juiste keus voor jou. Tijdens deze opleiding krijg je inzicht in je eigen tijdsbesteding en leer je de juiste prioriteiten stellen, omgaan met werkdruk en krijg je inzicht in tijdverspillers. Onderwerpen als het plannen van eigen werkzaamheden, werken met doelstellingen, doelgericht vergaderen en projectmatig werken komen tijdens deze module aan bod.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze opleiding is ontwikkeld voor iedere medewerker, manager of directeur met het gevoel van werkdruk of voor mensen die geen grip hebben op hun eigen dagelijkse werkzaamheden.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
Bij deze studievorm kan de cursist op elk gewenst moment starten, op een plaats naar keuze. Je kunt tot een week voor het gewenste startmoment inschrijven. De cursist zorgt zelf voor een locatie. Samen met de docent stem je af wanneer de lessen plaatsvinden. De docent is tijdens de studie (ook buiten de lessen om) beschikbaar voor studievragen. Door de individuele studiewijze is de cursist verzekerd van optimale studiebegeleiding.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 5 tot 8 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 5 maanden
- MBO, MHBO, HBO
- Algemeen management, Efficiënter werken programma, Kwaliteitsmanagement, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.