Door u bekeken:
-
Klantgerichtheid is van groot belang voor organisaties. Maar hoe klantgericht is een organisatie nu echt? Vaktermen als klantgericht werken, omgaan met klantinformatie, de basis van werken met klanten, effectieve communicatie en afhandelen met klachten komen aan bod tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en weet je wat het belang hiervan is voor organisaties, heb je inzicht in verander strategieën en inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor elke medewerker die veel in contact is met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Algemeen management, Export Management, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
Meest gekozen opleidingen:
-
Klantgerichtheid is van groot belang voor organisaties. Maar hoe klantgericht is een organisatie nu echt? Vaktermen als klantgericht werken, omgaan met klantinformatie, de basis van werken met klanten, effectieve communicatie en afhandelen met klachten komen aan bod tijdens deze module aan de orde. Door het volgen van deze module weet je hoe klanten getypeerd kunnen worden en weet je wat het belang hiervan is voor organisaties, heb je inzicht in verander strategieën en inzicht in de rol van het management, leiderschap en medewerkers bij het klantgericht maken van een organisatie. Deze module is een succes onder medewerkers die veel in contact zijn met klanten.
Waarom Go2Lean?
- Gewaardeerde studie door werkgevers
- 100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
- Persoonlijke begeleiding
- Goede combinatie tussen theorie en praktijk
- Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
- CRSVG-gecertificeerd
- Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze module is ontwikkeld voor elke medewerker die veel in contact is met klanten en leveranciers.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
- 3 maanden
- MHBO
- Algemeen management, Export Management, Facilitaire Dienstverlening, Inkoopmanagement, Kwaliteitsmanagement, Logistiek Management, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement
Stapelkorting!
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module | Korting |
1e | volledige prijs |
2e | 5% korting |
3e | 10% korting |
4e | 15% korting |
5e | 20% korting |
6e | 25% korting |
7e |
25% korting |
8e | 25% korting |
9e | 25% korting |
10e | 25% korting |
Voorwaarden
- Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
- De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
- De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.