Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klant- en servicegericht werken. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Programma
Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
Klantspecificaties vaststellen
Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
Sturen op prestatie indicatoren
Certificaat
De Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken
Als u effectief heeft deelgenomen aan deze workshop, ontvangt u het officiële Go2Lean: Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken - certificaat.
div > .uk-panel'}" data-uk-grid-margin>
Investering
De investering bedraagt € 745,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
1 dag
Workshop Klantgericht en Servicegericht Werken (met coaching): Avondopleiding
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klant- en servicegericht werken. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Studievoorbereiding
Deze workshop vereist geen studievoorbereiding.
Studiemateriaal
Het meest actuele studiemateriaal wordt gebruikt.
Programma
Achtergronden van klantgericht en servicegericht werken
Klantspecificaties vaststellen
Gewenst serviceniveau afstemmen op bedrijfsbeleid
Sturen op prestatie indicatoren
Certificaat
De Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken biedt u de mogelijkheid om het certificaat te behalen:
Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken
Als u effectief heeft deelgenomen aan deze workshop, ontvangt u het officiële Go2Lean: Workshop - Klantgericht en Servicegericht Werken - certificaat.
div > .uk-panel'}" data-uk-grid-margin>
Investering
De investering bedraagt € 745,00 (excl. 21% BTW). Deze investering is inclusief lesgeld, literatuur en projectplan. Kosten zoals bijvoorbeeld lesgeld, literatuur en examenkosten zijn inbegrepen in dit tarief. Er zijn verder geen bijkomende kosten van toepassing voor deze opleiding.
BTW
Al onze opleidingen, trainingen en workshops zijn in beginsel belast met 21% btw.
Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief btw prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader.
Alle genoemde bedragen zijn exclusief btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klant- en servicegericht werken. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Werk je jezelf een slag in de rondte en verkeer je toch constant in tijdnood? Vragen vrienden en familie jouw aandacht, terwijl je nauwelijks aan jezelf toekomt? Dat kan anders. Niet met tips of 'handige' trucjes die niets aan de kern van het probleem veranderen, maar door middel van een heldere methode gebaseerd op principes. Deze opleiding helpt je jouw eigen manier van leidinggeven te ontdekken en vorm te geven. Tijdens deze opleiding leer je alle belangrijke aspecten van persoonlijk leiderschap toe te passen in de praktijk. Deze praktijkopleiding is geschikt voor iedere medewerker die direct en indirect te maken heeft het tijdsdruk. De opleiding staat volledig in het teken van de praktijk. Door praktijkopdrachten breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen profit en non-profit organisaties hebben deze praktijkopleiding reeds gevolgd.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze praktijkopleiding is ontwikkeld voor iedere medewerkerdie op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van persoonlijke effectiviteit en werkdrukverlichting in de praktijk. De praktijkopleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in alle aspecten omtrent slimmer werken.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
2 maanden
MBO, MHBO, HBO
Efficiënter werken programma, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Alle workshops worden op een praktijkgerichte manier verzorgd. Tijdens de eendaagse workshop wordt gestart met een korte uitleg over de theorie. Deze theorie dient als fundering onder de verdere workshop. Vervolgens wordt de theorie toegepast in verschillende praktijksituaties. U zult tijdens deze workshop zelf actief bezig zijn met het onderwerp. Er is volop ruimte om ook eigen werksituaties in te brengen tijdens de workshop. Na afloop van deze workshop bent u in staat om op een effectieve manier de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken toe te passen.
Doelgroep
Deze workshop is ontwikkeld voor iedereen die de basiselementen van klantgericht en servicegericht werken willen beheersen.
Vooropleiding
Go2Lean stelt geen eisen aan uw vooropleiding.
Studiewijze
Tijdens de workshop staat het leren door doen centraal. U werkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Als rode draad door de opleiding doorloopt u stap voor stap de onderdelen van klant- en servicegericht werken. Door onder meer het inbrengen van uw eigen situaties wordt de opleiding gericht op de eigen werksituatie.
Werk je jezelf een slag in de rondte en verkeer je toch constant in tijdnood? Vragen vrienden en familie jouw aandacht, terwijl je nauwelijks aan jezelf toekomt? Dat kan anders. Niet met tips of 'handige' trucjes die niets aan de kern van het probleem veranderen, maar door middel van een heldere methode gebaseerd op principes. Deze opleiding helpt je jouw eigen manier van leidinggeven te ontdekken en vorm te geven. Tijdens deze opleiding leer je alle belangrijke aspecten van persoonlijk leiderschap toe te passen in de praktijk. Deze praktijkopleiding is geschikt voor iedere medewerker die direct en indirect te maken heeft het tijdsdruk. De opleiding staat volledig in het teken van de praktijk. Door praktijkopdrachten breng je het geleerde meteen in de praktijk. Veel medewerkers binnen profit en non-profit organisaties hebben deze praktijkopleiding reeds gevolgd.
Waarom Go2Lean?
Gewaardeerde studie door werkgevers
100% startgarantie voor iedere opleiding, training en workshop
Persoonlijke begeleiding
Goede combinatie tussen theorie en praktijk
Topdocenten met veel werkervaring in de praktijk
CRSVG-gecertificeerd
Unieke 5-L leermethodiek
Doelgroep
Deze praktijkopleiding is ontwikkeld voor iedere medewerkerdie op zoek is naar verbreding en verdieping van de kennis en vaardigheden op het gebied van persoonlijke effectiviteit en werkdrukverlichting in de praktijk. De praktijkopleiding is ook geschikt voor iedereen die inzicht willen hebben in alle aspecten omtrent slimmer werken.
Vooropleiding
Bij deze opleiding stelt Go2Lean geen eisen aan de vooropleiding.
Studiewijze
De praktijk staat tijdens de opleiding centraal. We maken tijdens de studielessen voortdurend de vertaalslag van theorie naar de praktijk. Er wordt gewerkt met persoonlijke leerdoelen, praktijkcases en praktijk gerelateerde oefeningen. Door onder meer het inbrengen van jouw eigen situaties wordt de opleiding praktijkgericht.
Studievoorbereiding
Iedere studiebijeenkomst vraagt enige voorbereiding. Er is voor iedere studiebijeenkomst ongeveer 3 tot 5 uur studievoorbereiding nodig.
Studiemateriaal
Voor al onze opleidingen maken we gebruik van het meest actuele studiemateriaal.
2 maanden
MBO, MHBO, HBO
Efficiënter werken programma, Loopbaanbegleiding, Management in Zorg en Welzijn, Management voor de Non-Profit, Managementsupport, Managementvaardigheden, Ondernemerschap, Personeelsmanagement, Persoonlijke Effectiviteit, Teambuilding
Wanneer er meerdere modules gekozen worden, ontstaat er stapelkorting.
De korting wordt als volgt berekend:
Module
Korting
1e
volledige prijs
2e
5% korting
3e
10% korting
4e
15% korting
5e
20% korting
6e
25% korting
7e
25% korting
8e
25% korting
9e
25% korting
10e
25% korting
Voorwaarden
Het percentage van de korting geldt op de desbetreffende module
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er modules worden gekozen van dezelfde prijs en dezelfde studievorm
De stapelkorting geldt alleen, wanneer er meerdere modules tegelijkertijd worden afgerekend, de korting geldt niet achteraf
De korting geldt alleen voor de desbetreffende cursist, het is niet mogelijk meerdere modules af te rekenen en door meerdere cursisten uit te laten voeren.